Click me!

FB page

Thursday, June 16, 2016

KEPADA YANG SERIUS - nak baiki skill close sale whatsapp

KEPADA YANG SERIUS - nak baiki skill close sale whatsapp.
[post ini berbau hardsell - hati2 kalau tak anda akan terbeli !] .
.
Saya nak cerita skit mengenai track record ebook close sale whatsapp. pada versi 2015, nama dia step by step closing di whatsapp. saya pernah jual ebook ni dengan harga RM27 pada awal pembukaan jualan.
.
Dalam tempoh 6 jam, 77 unit terjual! - sebab harga murah tak masuk akal dengan content 65 muka surat bergambar step by step how to close sale.
.
.
Jujur cakap, mereka beli sebab value yang ada dalam ebook tu. ditambah dengan mereka tak nak bayar 2kali, 3kali ganda kalau tak grab pada harga super murah.
.
.
Memang akan ada yang duk tunggu-tunggu.... tunggu nak tengok orang yg beli ebook tu beri testimoni. bagi feedback..
.
.
yess..tunggu lah, takde masalah.
.
Tapi harga dah bukan RM27 dah lepas tu, last saya jual ebook tu dengan harga RM100 dan 55 orang sanggup bayar.
.
.
See, berapa mereka rugi?? RM27 - RM100 = RM73
.
Erti kata lain, mereka boleh jimat RM73 kalau beli awal-awal.
.
.
Kan dah cakap, tunggu itu satu benda rugi, rugi sebab kena keluar duit bayar lagi mahal.
.
Lagi satu, kalau invest pada ilmu, serius saya cakap. takkan pernah rugi. (kecuali yang beli dan simpan buat pekasam).
.
.
Mari saya tolong buat kira-kira kepada anda, katakan anda beli dengan hrga RM50, anda dapat ebook, baca dan apply ilmu tu. mesti anda balik modal berlipat-lipat kali ganda..sebab skill closing anda dah improve.
.
.
"banyak feedback yg saya dapat dari pembeli cakap, skill closing mereka improve, kalau dulu 5 no.masuk, 1 je close. sekarang, 5 no.masuk 4 close".
- boleh pm saya kalau nak live testimoni, atau nak tanya sendiri tuan badan betul ke improve slps guna ilmu perkongsian dalam ebook tu. sy beri nama beliau di pm nnti.
.
----
Versi 2016 sy dah upgrade dengan ilmu-ilmu baru. Fresh..
.
Harini lastday harga ebook http://www.closesaleswhatsapp.com . Harga sekali lagi saya buka dengan super duper murah. RM50..
.
.
Sama ada anda bertindak sekarang, atau bertindak selepas harga naik. anda ada 2 pilihan sahaja.
.
.
Fikir lah elok-elok malam ni.
.
Sekali lagi saya katakan, harga ebook ini akan dinaikkan. Cara nak dapatkan anda boleh klik http://www.closesaleswhatsapp.com .
.
Saya doakan anda kaya dan berjaya, (kaya dan berjaya bermula daripada keputusan yang tepat! ) 


No comments:

Post a Comment

Mari Menabung