Click me!

FB page

Saturday, June 11, 2016

Tips Close Sale

====
KAWAL EMOSI
====
serius! saya tak pernah2 lagi share benda simple nih. dalam group atau wall saya sendiri.
.
benda ni simple je, tapi impact dia besar terhadap hubungan kita dgn prospek atau pelanggan.
.
.
saya pasti, dalam banyak2 prospek dan customer kita, mesti ada yang 'ting tong' skit..byk karenah...tanya soalan pelik2, tanya seolah2 tak puas ati dgn kita. kn?
.
.
serius, saya pun sama...
.
---
so, apa saya buat??
---
.
1) relax dahulu. biar dulu wasap dia. tak pun p buat kerja lain.
2) bila dah cool down, baru reply.
3) reply dgn berhemah, dan jaga tutur kata kita.
.
bia nampak professional.
.
p/s : jangan reply mcm nak gadoh dgn dia.
.
.
jaga mood, jaga emosi. masa close sale.
inshaAllah mudah untuk close. smiley jangan lupa. mood happy2 tu penting :D
.
.
---
setuju ?? nak lagi??? baca sambungannya >> DI SINI <<

No comments:

Post a Comment

Mari Menabung