Click me!

FB page

Saturday, June 18, 2016

[Tips #6] Guna Teknik Ni Bila Prospek Asyik Minta Diskaun..

SIRI PANDUAN CLOSING SALES
===
Reverse The Risk - 2 cara ini mampu menyelamatkan anda
===

Saya biasa dapat soalan seperti ini.

Bagaimana sekiranya pelanggan minta diskaun lagi? sedangkan harga tu dah harga promosi dan untung saya pun sudah kecik...

Dari soalan diatas, nampak seperti kita yang tanggung risiko bukan?

----
Guna 2 cara ini untuk 'alih' risiko itu tadi kepada pelanggan.
----

1 - Boleh Berikan Diskaun, dengan syarat dia mesti bayar hari ini juga.

2 - Boleh Berikan Diskaun, dengan syarat dia mesti beli 2 unit.


Dengan 2 cara ini, anda mampu selamatkan diri daripada tanggung risiko. Biar pelanggan anda yang tanggung risiko.

Jumpa lagi untuk next tips esok ! Semoga proses closing sales anda semakin berkesan.


Sebenarnya ada banyak lagi cara atau teknik-teknik yang anda boleh gunakan dalam proses closing sales.

Kalau anda serius nak tingkatkan jualan sempena ramadhan ni, saya rekomen anda fokus betul-betul tingkatkan closing rate anda melaikan dah 70-80% close sales tu dah power la.

Tak rugi melabur sedikit untuk tingkatkan sales dari 1 kepada 3 sales sehari kan? Kalau untung 1 unit RM25, sehari dah bertambah RM50 dari hari sebelumnya. Huhu,


Untuk panduan close sales kalau anda perlukan yang step-by-step berserta contoh, saya rekomen dapatkan ebook di http://skripclosesale.com/.
  • Harganya mampu milik (Serendah RM50 je).
  • Teknik proven, dari 200 pembeli, 50+ yang bagi testimoni berjaya.. 
  • Contoh sebenar (Bukan teori)
Ok, lebih-lebih pulak promo, nak tahu boleh tengok sendiri la dari link ini.

Khas untuk pembeli melalui link ni, saya nak kongsikan 3 case study skrip closing sales yang saya gunakan untuk hasilkan 4 angka dari bisnes Affiliate, Kemeja, Produk Rahsia (Takleh bagitau yang ni)..


Wan Mohamad Fadhli & Amir Faisal
http://skripclosesale.com/

No comments:

Post a Comment

Mari Menabung