Click me!

FB page

Sunday, July 20, 2014

Apa itu RM20segera.com ??



Anda tercari-cari peluang BUAT DUIT yang MUDAH. Tidak perlu modal besar, tidak perlu website, tidak perlu produk. Semua telah tersedia.

CARA2NYA_
step 1- Masuk ke dalam link yang diberi http://www.rm20segera.com/?r=stagg , DAFTAR PERCUMA isi dengan betul butiran anda.
step 2- Bank in ke dalam akaun bank yang dikehendaki sebanyak RM20
step 3- Hantar butiran bank in duit kepada penaja anda, iaitu sy. Langkah akan terdapat didalam pengaktifan keahlian.
step 4- Keahlian anda diaktifkan sebelum tempoh 24 jam
step 5- Anda sudah boleh buat income !


NIKMATI LIMPAHAN RM20 BERTERUSAN KE AKAUN ANDA SEKARANG!! Nak keluar dari kesempitan hidup? DENGAN RM20 JE ..MAMPU MENGUBAH HIDUP ANDA..?? PULANGAN BESAR..MODAL KECIL?? Hari2 Masyyukkk!!! DAFTAR SEGERA! Jangan LUPA KONSEP SEDEKAH.
Klik Sini ===>>> http://www.rm20segera.com/?r=stagg


NIKMATI PELBAGAI EBOOK PERCUMA
ANDA BOLEH JUAL SEMULA EBOOK YANG ADA
100% KOMISYEN MILIK ANDA!

Cara Promosi Menggunakan 
Yahoo Group


Panduan Asas Affiliate

Panduan Membina Laman
Web Perniagaan


63 Killer Marketing
Strategies


 Bina Blog dalam
Masa 3 Minit Sahaja

Cara Upload Laman Web
Dengan Mudah


Million Dollar Email

Cara Mendapatkan Beribu-ribu
Pelawat Dengan Mudah


Six-Figure Secrets:
100 Powerful Promotion Tactics!


The 30 Minute Marketing

Apakah yang anda dapat bila join program ini? Anda akan dapat E-Book Percuma! Berapa banyak E-Book yang anda akan dapat? Anda akan dapat 10 Buah E-Book Percuma!! Berbaloi tak? Semestinya berbaloi sebab pengisiannya sangat perfect! Dan paling best, anda boleh jual balik E-Book itu mengikut harga yang anda ingin jual.. Disamping itu anda juga akan mendapat ID untuk promote link anda kepada orang lain pula... Mudahkan? Lihat dibawah…

Klik Sini ===>>> http://www.rm20segera.com/?r=stagg


Pertanyaan BIASA YANG DITANYA (FAQ). Untuk memudahkan anda FAHAM SISTEM INI.

1. Adakah perniagaan ini merupakan syarikat MLM, Direct Selling, Skim Pelaburan atau Skim Cepat Kaya?
Bukan. Perniagaan ini adalah perniagaan jualan yang biasa. Bukan pelaburan yang menjanjikan pendapatan tetap. Kami menawarkan pakej reseller kepada pembeli kami. Jika anda menaja keuntungan 100% milik anda dan pembayaran terus dibuat ke akaun anda bukan admin.


2. Bagaimanakah untuk mempromosikan program ini?
Untuk mempromosikan program ini ruangan khas dan panduan promosi  telah disediakan. Anda boleh mengekses pautan ini jika keahlian anda telah diaktifkan.


3. Siapakah yang mengaktifkan keahlian?
Keahlian ahli baru akan diaktifkan oleh pihak penaja bukannya admin. Sila pastikan anda mengisi borang butiran transaksi bagi membolehkan penaja anda mengaktifkan keahlian anda. Jika keahlian anda masih lagi belum aktif dalam masa 24 jam sila sms atau email penaja anda. Jika anda gagal menghubungi penaja anda sila email kepada rm20segera@gmail.com


4.Bagaimanakah untuk mendapatkan produk ebook yang disediakan.
Ebook boleh terus di download dari laman keahlian anda. Login terlebih dahulu dan klik pada laman download ebook (hanya untuk ahli berbayar). Kami akan cuba untuk senantiasa mengemaskini ebook-ebook terkini untuk bacaan anda.


5.Bagaimanakah untuk menyertai program ini?
Mudah sahaja, daftar keahlian sebagai free member dan login serta  key in  username dan kata laluan anda. Langkah seterusnya pergi ke pautan klik di sini untuk aktifkan keahlian anda. Sila buat pembayaran RM20 kepada penaja anda dan isi butiran transaksi. Jika bayaran dibuat mengunakan internet banking sila copy paste maklumat ke dalam ruangan ini. Jika bayaran mengunakan cara bank in. Sila masukan Nama Bank, Tempat dan Jumlah serta Nama Penerima. Anda juga digalakkan menghantar sms/email kepada penaja anda contoh:

email sy (kaido_koru@yahoo.com.my): 
RM20Segera
username anda:
tarikh:
masa:
bank:

 bagi mempercepatkan pengaktifan keahlian anda.


6. Bagaimanakah penaja ingin mengaktifkan keahlian peserta baru?
Sebagai penaja anda bertangungjawab mengaktifkan keahlian ahli baru yang telah membuat pembayaran kepada anda. Untuk mengaktifkan keahlian ahli baru anda perlu login dan klik di pautan. Sila pastikan downline anda mengisi borang transaksi. Sekiranya borang transaksi tidak diisi, maklumat downline untuk diaktifkan tidak dipaparkan. Anda juga boleh menyekat keahlian downline tajaan jika terdapat pemalsuan pembayaran.


Klik BUAT DUIT SEKARANG ===>>> http://www.rm20segera.com/?r=stagg

*Tidak rugi pun mencuba dengan modal yang sangattt rendah rm20 je..ebook tu boleh jual balik dengan harga anda..link ID anda pun boleh dipromote untuk menarik lebih ramai lagi downline anda. Keuntungan hanya anda tentukan, bukan upline atau downline anda. Siapa rajin, dia berjaya. Selamat mencuba!!!

2 comments:

Mari Menabung