====
KAWAL EMOSI
====
serius!
saya tak pernah2 lagi share benda simple nih. dalam group atau wall saya
sendiri.
.
benda ni simple
je, tapi impact dia besar terhadap hubungan kita dgn prospek atau pelanggan.
.
.
saya pasti,
dalam banyak2 prospek dan customer kita, mesti ada yang 'ting tong' skit..byk
karenah...tanya soalan pelik2, tanya seolah2 tak puas ati dgn kita. kn?
.
.
serius,
saya pun sama...
.
---
so, apa saya buat??
---
.
1) relax dahulu. biar dulu wasap dia. tak pun p
buat kerja lain.
2) bila dah cool down, baru reply.
3) reply dgn berhemah, dan jaga tutur kata kita.
.
bia nampak
professional.
.
p/s : jangan reply mcm nak gadoh dgn dia.
.
.
jaga mood,
jaga emosi. masa close sale.
inshaAllah
mudah untuk close. smiley jangan lupa. mood happy2 tu penting :D
.
.
---
setuju ??
nak lagi??? baca sambungannya >> DI SINI <<
No comments:
Post a Comment